miercuri, 24 martie 2010

site-uri neintelese...

da frate...ai cont in hi5...facebook...sunt multe site-uri in care nu reusesc sa ma regasesc...mi s-a acrit de toate prostioarele astea in care vezi poze cu necunoscuti idioti in care isi expun anumite ipostaze de tot cacatul...de ce sa am cont in prostiile astea? sa imbogatesc pe altii? sa vada lumea pe unde am mai fost? sa arat poze cu prietenul meu? cu prietenii mei? sa vada lumea cum mai arat in ultimul timp? ce haine mi-am mai luat? nu...prefer sa raman in anonimat si sa-mi vad de alte treburi cum ar fi un film bun...o carte buna...o calatorie scurta...o curatenie generala in casa...o plimbare cu bicicleta...un somn de copil...o dragoste nebuna...orice din care sa chiar pot invata ceva...deci fratilor! nu am cont hi5! nu am cont facebook! in schimb am youtube...dobro...si mai vin alte cateva din care mai aflu si eu cate ceva util :) sa aveti o zi plina de vise...